Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest
Ontdek de mythes en monsters van de laatste oerbossen van Europa. Je speelt als Maia, die na aankomst in het eeuwenoude Woud van Białowieża op zoek gaat naar haar familiegeschiedenis. Bezoek mysterieuze en krachtige plaatsen uit de echte wereld. Ervaar hoe de natuur botst met technologie en hebzucht. Weerwolf: The Apocalypse - Hart van het woud maakt gebruik van de mechaniek van het legendarische spel uit het World of Darkness-universum en bootst daarmee de ervaring van een klassieke rollenspelsessie na. Het spel is bedoeld voor World of Darkness-kenners en nieuwkomers die op zoek zijn naar een toegankelijke manier om dit rijke, veelgeprezen universum te betreden. Ontdek prachtige en onderscheidende collage-kunst waarin handgetekende personages worden gecombineerd met foto's van echte plaatsen die je verbeelding tot leven brengen. Maak lastige keuzes die vaak dramatische gevolgen hebben. Er wordt gezegd dat je beter bang kunt zijn dan boos, maar met angst bereik je niks. Met woede krijg je alles voor elkaar.