Welcome to ParadiZe - Archeologist Quest
Hé! Jij daar! Overlevende! Jij, ja. We hebben iemand nodig die ons helpt met ons onderzoek. Een ware archeoloog van de moderne tijd, die alle outfits kan opgraven die Jeff Tusk voor zijn toekomstige aanbidders verstopt heeft. Aangezien er toch geen toekomst is, kunnen we ze net zo goed nu opgraven. Verken ParadiZe onder leiding van beroemd archeologe Makoto Yamahori, ga op zoek naar Jeff Tusks verleden en ontgrendel 10 extra stuks cosmetica.