Weapons of Madness and Dresses Pack
Keer terug naar Wonderland, vecht tegen de corruptie en verzamel gloednieuwe wapenupgrades en 6 nieuwe jurken. De nieuwe vierde tier van wapens brengt de strijd in het voordeel van Alice en biedt toegang tot een totaal nieuw niveau van vernietiging.