Weapon "Japanese New Year"
Voeg een set met een nieuwe blade, scabbard en ODM gear toe aan het Equipment Supply Station. Voeg een vleugje vuurwerk toe aan het slagveld door een nieuw wapen met New Year-motief te gebruiken. *Volledige wapenset met alle vier de wapensets is vanaf december verkrijgbaar voor een speciale prijs.