Weapon All Set
Voeg 4 sets met blades, scabbards en ODM gear toe aan het Equipment Supply Station. Geef het slagveld een speciaal tintje door wapens te gebruiken met een New Year-, Zomerfestival, Halloween of Christmas-motief.