Way of the Hunter: Outfits Pack
Het Outfits Pack bevat een nieuw kostuum voor elk personage: River, April, Wallace, Jackie en Malachi. Je kunt ze gebruiken in de speltypen Free Hunt en Multiplayer. River Know Nadat hij veel jachten heeft doorgebracht in kleren die hij van Wallace heeft geërfd, kiest River nu voor comfortabele en duurzame kleren. Zijn nieuwe look bestaat uit een lichtgewicht pet met vaderlandslievende symbolen, een softshell-jas in Deerhunter-oranje, nieuwe hikeschoenen en een functionele broek die duurzaam is en niet snel scheurt. Jackie Mackovich In haar stijlvolle tweed wedstrijdjasje, katoenen shirt en gleufhoed met veren lijkt Jackie misschien een Britse dame, maar al haar kleren zijn heel functioneel, zoals haar waterdichte broek en rubberen laarzen die zijn ontworpen voor modderige gebieden. Wallace Elliot Willow Als symbool van hun eeuwigdurende vriendschap heeft Wallace een nieuwe outfit gekregen van zijn Slowaakse vriend Ľudovít voor Sint-Hubertusdag: een jachtjas met traditionele stiksels, een handgemaakte jachtdas met hertenpatroon, een olijfgroene hoed met decoratieve koorden, een functionele, groene broek en waterdichte laarzen van neopreen. April Waley April wil vooral stil te werk gaan tijdens de jacht en het wild observeren, daarom heeft ze nu camouflagekleding met een waterdichte en ademende regenjas, een duurzame broek die geuren onderdrukt, comfortabele jachtlaarzen voor weersomstandigheden aan het begin van het jaar en een volledig aanpasbare pet. Malachi Burnett Hoewel Malachi zich meestal afzondert, begrijpt hij wel dat het belangrijk kan zijn om er toonbaar uit te zien. Zijn outfit bestaat uit een mooie, platte pet, een flanellen shirt in Italiaanse stijl met een rode das en een V-hals sweater van merinoswol. Zijn look wordt afgemaakt door een broek in oude stijl, een stevige jas en extra lichte jachtlaarzen, die verwijzen naar zijn jachtervaring. Deze DLC zit ook in de Map Pack 2.