Watch Dogs: Legion - Ultimate Pack
Het Watch Dogs: Legion Ultimate Pack bevat het Urban Jungle Pack met drie unieke personages met hun eigen vaardigheden en uiterlijk, een bundel met drie maskers en een premium Booster Pack!