Watch Dogs: Legion - Season Pass
De Season Pass van Watch Dogs Legion bevat een grote uitbreiding met twee afleveringen en nieuwe content voor Watch Dogs Legion - bestaande uit extra missies, vier iconische helden met unieke vaardigheden,een DedSec-autoskin en toegang tot de oorspronkelijke Watch Dogs Complete Edition!