Watch Dogs: Legion - Deluxe Edition
Haal alles uit Watch Dogs: Legion met de Deluxe Pack. Deze pack bevat: - De London Dissident-pack - Lynx-agent - 1 week VIP-pas Rekruteer wie je maar wilt voor het verzet terwijl je hackt, infiltreert en vecht om het Londen in de nabije toekomst terug te winnen, voordat het ten onder gaat. Welkom bij het verzet. Rekruteer en speel als iedereen in de stad die je maar wilt. Iedereen heeft een unieke achtergrond, persoonlijkheid en set vaardigheden. Hack bewapende drones, zet spider-bots in en versla je vijanden met een Augmented Reality Cloak. Til het verzet naar het volgende niveau en vecht samen met je vrienden in nieuwe missies in het speltype Online.