WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Xingcai
Er worden bonuskostuums voor Xingcai toegevoegd. Geniet van de gevechten in een gloednieuwe stijl. Bonus kostuums voor "Xingcai" ■Zo gebruik je het Je kunt in het kamp van kostuum wisselen door “Party”- “Select Costume” te kiezen.