WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Da Ji
Opmerking: Dit product was eerder verkrijgbaar. Let op dat je niet per ongeluk iets overbodigs koopt. Er worden bonuskostuum voor Da Ji toegevoegd. Geniet van de gevechten in een gloednieuwe stijl. ■Content Bonus kostuum voor "Da Ji" ■Zo gebruik je het Je kunt in het kamp van kostuum wisselen door “Party”- “Select Costume” te kiezen.