WARRIORS OROCHI 3 Ultimate NEW BGM PACK
Met deze download kun je zelf de achtergrondmuziek kiezen in voltooide levels. Beleef je favoriete levels op een nieuwe manier met nieuwe achtergrondmuziek. * Toegevoegde achtergrondmuziek: "Mirror World -SACRED HORIZON-" "Mystic Realm -ORIENTAL EDEN-"