WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - WEI
Er komen speciale outfits bij voor 16 personages voor Wei, die zijn gebaseerd op de ontwerpen in de DYNASTY WARRIORS: Strikeforce-serie.