WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 2
Er komen speciale outfits bij voor 15 personages voor Other 2, die zijn gebaseerd op de ontwerpen in de DYNASTY WARRIORS: Strikeforce-serie.