WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - JIN
Er komen speciale outfits bij voor 9 personages voor Jin, die zijn gebaseerd op de ontwerpen in de DYNASTY WARRIORS: Strikeforce-serie.