WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DW7 ORIGINAL COSTUME PACK SET 2
Deze set bevat originele kostuums voor alle 65 officieren uit DYNASTY WARRIORS 7 en DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends. Gooi het in je favoriete levels over een andere boeg met deze unieke kostuums. *DW7 ORIGINELE-KOSTUUMPACKS 6-9 zijn inbegrepen in deze set.