Warlander - 500 Goldings
Verkrijg 500 Goldings. Goldings kunnen worden gebruikt om aanpassingsitems te verkrijgen zoals Glamours, avataronderdelen en emotes, maar ook personageslots, deckslots, aurakristallen en boosteritems. Gebruik Goldings om kleur toe te voegen aan de wereld van WARLANDER!