Warlander - 4400 Goldings
Ontvang 3700 Goldings met een bonus van 700 Goldings in dit waardepakket! Goldings kunnen worden gebruikt om aanpassingsitems te verkrijgen, zoals Glamours, avataronderdelen en emotes, maar ook personageslots, deckslots, aurakristallen en boosteritems. Gebruik Goldings om kleur toe te voegen aan de wereld van WARLANDER!