Warlander - 11000 Goldings
Ontvang 9000 Goldings met een bonus van 2000 Goldings in dit waardepakket! Goldings kunnen worden gebruikt om aanpassingsitems te verkrijgen, zoals Glamours, avataronderdelen en emotes, maar ook personageslots, deckslots, aurakristallen en boosteritems. Gebruik Goldings om kleur toe te voegen aan de wereld van WARLANDER!