Warhammer: Vermintide 2 - Warrior Priest of Sigmar
Nieuwe carrière voor Victor Saltzpyre Een Warrior Priest of Sigmar bestrijdt het kwaad in al zijn vormen en gaat de strijd van nabij aan met een heilig doel. Als Warrior Priest put Saltzpyre uit het geloof om zijn slagen kracht bij te zetten en zich tegen schade te beschermen. Hij hanteert vertrouwde hamers of combineert ze met een spreukenboek of schild en roept goddelijke krachten aan om zijn kameraden te inspireren en zijn vijanden angst in te boezemen. Versla de ketters met nieuwe unieke soorten wapens: de Reckoner Great Hammer en de Skull-Splitter Hammer en Blessed Tome. Verfijn je gevechtstactieken met wapencombinaties met de Skull-Splitter Hammer: Hanteer het wapen samen met de Blessed Tome om Sigmar's Glory op te roepen. Combineer het met een schild voor een perfecte balans tussen aanval en verdediging. Hanteer twee Skull-Splitter Hammers voor een bloedbad. Pak een schild en vlegel om bloedige boetedoening af te dwingen. Ontvang Sigmars zegeningen met de unieke nieuwe talentenboom van de Warrior Priest. Ontketen goddelijke krachten om de Pactsworn te verslaan of je bondgenoten kracht te geven met nieuwe unieke vaardigheden. Draag heilige gewaden en pantsers met een exclusieve personageskin en nieuwe spraaklijnen. Verander het uiterlijk van je Warrior Priest of Sigmar met nieuwe cosmetische items. Inbegrepen cosmetische items: 1 nieuwe personageskin 1 nieuwe skinkleurvariatie 5 nieuwe hoeden 5 nieuwe illusies voor de Skull-Splitter Hammer 5 nieuwe illusies voor de Reckoner Great Hammer 5 illusies voor dubbele Skull-Splitter 5 illusies voor Skull-Splitter en schild 5 illusies voor Skull-Splitter en Blessed Tome 5 illusies voor vlegel en schild 3 portretlijsten 6 exclusieve schilderijen 1 nieuw premium cosmetisch item OPMERKING: Wanneer je de Warhammer: Vermintide 2 - Warrior Priest Career koopt, ontvang je 325 shillingen (valuta in het spel) om te besteden in de winkel in het spel.