Warhammer: Vermintide 2 - Light of Judgement
De collectie Licht des oordeels bevat twee premium cosmetische items voor Sienna Fuegonasus: de hoed Candlevane-kraag en de skin Rechter van Myrmidia. De cosmetische items kunnen worden gebruikt voor de Vuurbezweerder-carrière van Sienna Fuegonasus. Over de cosmetische items: Candlevane-kraag - Hoed Om de een of andere reden smelten deze kaarsen niet wanneer de magiër aan het werk is. Vraag je dus maar niet af waarvan ze zijn gemaakt. Rechter van Myrmidia - Skin Ga niet tegen de rechters van Myrmidia in, want hun vonnis is zelden gunstig en ze straffen altijd met vuur.