Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sneaker's Helm
De DLC Sluipershelm bevat een premium cosmetisch hoofddeksel voor Markus Kruber. Het cosmetische item kan gebruikt worden voor de Jager-carrière van Markus Kruber. Over het cosmetische item: Sluipershelm - hoofddeksel Sommige jagers geloven dat het adopteren van een vos als hun totem hen beter maakt in sluipen. Het onderscheidt hen in ieder geval wel wanneer ze gezien worden.