Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Sigmar's Prophet
De Profeet van Sigmar is een premium cosmeticacollectie met een skin en hoofddeksel voor Victor Saltzpyre. De Profeet van Sigmar-collectie bevat twee cosmetische premiumitems voor Victor Saltzpyre: het hoofddeksel Ratechismus en de skin Vlaggendrager van de komeet met twee staarten. De cosmetische items kunnen gebruikt worden voor de Fanatiekelingen-carrière van Victor Saltzpyre. Over de cosmetische items: Ratechismus - hoofddeksel Eigendom van een onofficiële sekte (met een enkel misleid lid). Hij stelt dat de wil van Sigmar duidelijk wordt gecommuniceerd via het gepiep van ongemuteerde ratten. Vlaggendrager van de komeet met twee staarten - skin Gedragen door iemand wiens toewijding aan Sigmar en gezond verstand zelden in twijfel worden getrokken, zij het om verschillende redenen.