Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Rambling Ranger
De Dwalende ranger-collectie bevat twee cosmetische items voor Bardin Goreksson: het hoofddeksel Verscheurde lappen van de ranger en de skin Versleten gewaad van de ranger. De cosmetica kan gebruikt worden voor de Rangerveteraan-carrière van Bardin Goreksson. Over de cosmetische items: Verscheurde lappen van de ranger - hoofddeksel Dit item heeft betere dagen gekend, net als de ongelukkige die het droeg. Versleten gewaad van de ranger - skin Geliefd en nadert nu helaas het einde van zijn dagen, maar dit harnas zal nog steeds van pas komen in geval van nood.