Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Protection of the Peaks
De Bescherming van de pieken-collectie bevat twee cosmetische premiumitems voor Bardin Goreksson: het hoofddeksel Rituele haardtatoeage en de skin Winterhuid. De cosmetische items kunnen worden gebruikt voor de Doder-carrière van Bardin Goreksson. Over de cosmetische items: Rituele haardtatoeage - hoofddeksel De lijn tussen magische runen en dawikunst is vaak dun. Desgevraagd benadrukt Bardin dat ze helpen om de kou buiten te houden. Winterhuid - skin Doders zijn het misschien niet eens met het principe van kleding in het algemeen, maar er is niets glorieus aan sterven door bevriezing, bij Grimnir!