Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Naieth the Prophetess
Het Naieth de profetes-pakket bevat één cosmetisch premiumitem voor Kerillian: de Naieth de profetes-set met skin en hoofddeksel. De cosmetische items kunnen worden gebruikt voor alle carrières van Kerillian. Over het cosmetische item: Naieth de profetes - skin- en hoofddekselset* Dos je uit in de mantel van de belangrijkste ziener van Athel Loren en draag deze met trots in de onbekende toekomst. *De stukken van de set kunnen niet afzonderlijk worden gebruikt.