Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Isabella von Carstein
Isabella von Carstein bevat één cosmetisch premiumitem voor Sienna Fuegonasus: de Isabella von Carstein-set met skin en hoofddeksel. De cosmetische items kunnen worden gebruikt voor de Vuurbezweerder- en Dodenbezweerder-carrière van Sienna Fuegonasus. Over de cosmetische items: Isabella von Carstein - skin- en hoofddekselset* Betover vriend en vijand om eruit te zien als de beruchte en geliefde vampierin. *De stukken van de set kunnen niet afzonderlijk worden gebruikt.