Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Huntsmarshal's Raiment
Het Gewaad van de jachtmaarschalk is een premium cosmeticacollectie met een skin en hoofddeksel voor Markus Kruber. De Gewaad van de jachtmaarschalk-collectie bevat twee cosmetische premiumitems voor Markus Kruber: het hoofddeksel Kroon van Kossar en de skin Set van Wulfhart. De cosmetische items kunnen gebruikt worden voor de Jager-carrière van Markus Kruber. Over de cosmetische items: Kroon van Kossar - hoofddeksel Volgens de traditie wordt deze hoed alleen gedragen door een jager die een beer al worstelend heeft getemd en het kan navertellen. Set van Wulfhart - skin Jagersgewaad van een zekere Markus Wulfhart, monsterslachter en jachtmaarschalk van het keizerrijk. Praktisch gewaad voor een praktische man.