Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Gladiatorial Gaze
De DLC Gladiatoriale blik bevat een premium cosmetisch hoofddeksel voor Kerillian. Het cosmetische item kan gebruikt worden voor de Schaduw-carrière van Kerillian. Over het cosmetische item: Gladiatoriale blik - hoofddeksel Het vergulde masker van iemand die zich toewijdt aan Eldrazor, de Heer der Klingen, is niet te missen.