Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Defender of the Eight Peaks
De Verdediger van de acht pieken-collectie bevat twee cosmetische items voor Bardin Goreksson: het hoofddeksel Bakbok en de skin Galazklad. De cosmetica kan gebruikt worden voor de IJzerbreker-carrière van Bardin Goreksson. Over de cosmetische items: Bakbok - hoofddeksel Favoriete helm van IJzerbrekers die hun ruzies liever frontaal oplossen. Galazklad - skin Prachtig voorbeeld van het harnasmakersvak, gemaakt door de harnasmeester Bruk Brokkisson.