Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Burning Soul
De Brandende ziel-collectie bevat twee cosmetische premiumitems voor Sienna Fuegonasus: het hoofddeksel Vlam van binnen en de skin Asgewaad van de maven. De cosmetische items kunnen gebruikt worden voor de Ongeketende-carrière van Sienna Fuegonasus. Over de cosmetische items: Vlam van binnen - hoofddeksel Niets ontsteekt een vlam als de ziel van zijn bezweerder... maar pas op zodra deze zich nestelt. Asgewaad van de maven - skin Deze jurk is duidelijk te dicht bij een vlam geweest... maar brandde die vlam van buiten of binnen?