Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Alarielle the Radiant
De collectie Alarielle de Stralende bevat twee cosmetische premiumitems voor Kerillian: de Kroon van Avelorn en de skin Hoge gewaden van Isha. De cosmetische items kunnen worden gebruikt voor de Dienstmeid-carrière van Kerillian. Over de cosmetische items: De Kroon van Avelorn (kopie) - hoofddeksel Of dat pretendeert het te zijn. Helaas lijkt het waarschijnlijk dat de dienstmeiden van de Everqueen iets snedigs te zeggen zouden hebben over de klaarblijkelijke diefstal ervan. Hoge gewaden van Isha (namaak) - skin Gewaad dat de drager markeert als een van de hoogste van Isha's toegewijden in het rijk van de sterfelijken. Dit is echter geen bewijs van passiviteit, want soms kan genezing pas plaatsvinden na bloedvergieten.