Ontgrendel alle aanvullende content voor Warhammer: Chaosbane. Dit pakket bevat: - De personageklasse heksenjager - De uitbreiding Tomb Kings - Nieuwe vaardighedensets - Tien bonus-emotes - Vier legendarische hoofddeksel-skins - Acht unieke bedienden - Bonus-XP, goud en buit - En nog veel meer cosmetische aanvullingen! Let op: om deze content te ontvangen, heb je de game Warhammer: Chaosbane nodig.