Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin -The Yndrasta, Celestial Spear-pakket
Het Yndrasta, Celestial Spear-pakket brengt een nieuwe speelbare held naar Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin die de Stormcast Eternals versterkt in het speltype Conquest en de multiplayer. Yndrasta, de Celestial Spear van de Stormcast Eternals, is afkomstig uit Azyr en maakt jacht op de grillige beesten van Ghur. Yndrasta is een sterke, vliegende heldin die de Blade of the High Heavens hanteert. Dankzij haar wendbaarheid in de lucht kan ze makkelijk toeslaan en ontkomen. Ze kan haar legendarische speer Thengevar werpen om vijanden een halt toe te roepen en bondgenoten te inspireren.