Bespaar op extra content voor Warhammer 40,000: Space Marine 2 met de seizoenspas en krijg items voor je pantsers, wapens en kampioen uit de 4 fases van je favoriete Space Marine-onderdelen. Content vind je in de winkel of na publicatie in het spel. Nu beschikbaar: - Pakket Ultramarines Cosmetic - Pakket Dark Angels Chapter Pack - Pakket Salamanders Champion - Pakket Raven Guard Cosmetic Seizoen 3 (winter 2025) - Eén One Space Marine-eenheid (wordt later onthuld) ontvangt een Chapter-pakket. - Een andere Space Marine-eenheid (wordt later onthuld) ontvangt een Champion-pakket. Seizoen 4 (lente 2025) Eén Space Marine-eenheid (wordt later onthuld) ontvangt een Chapter-pakket. De seizoenspas is inbegrepen bij de Ultra Edition en de Gold Edition. Hiervoor heb je het basisspel Warhammer 40,000: Space Marine 2 nodig. Na aankoop van deze download kun je een deel van de inhoud ervan openen in het menu Aanpassen. Je opent de inhoud met vorderingspunten die je in de PvP- en PvE-modi hebt verdiend. Meer informatie vind je in de omschrijving van de download.