Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Sororitas Class
Deze DLC voegt een nieuwe speelbare klasse toe aan Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr: een Inquisitor met een Adepta Sororitas-achtergrond. De Sororitas, ook wel bekend als de Sisters of Battle, zijn vrome volgelingen van de Emperor en vormen een bastion tegen corruptie en ketterij in het Imperium. Ze roeien ketters uit met diverse wapens, van Flamers tot Blessed Blades, Power Mauls en Power Halberds – maar hun allersterkte wapen is hun geloof, dat krachtiger schijnt te zijn dan elk soort staal. Via hun ijverige geloof roepen ze ongekende krachten op voor Saintly Deeds, waarmee ze alle ketters voorgoed het zwijgen opleggen.