Een geheime basis van de inquisitie wordt aangevallen door Chaos-troepen. Vanwege het strategische belang van deze locatie moet een officiële functionaris de leiding nemen en het verzet organiseren tot er versterking komt. Deze DLC bevat een speciale prioriteitsopdracht, die een eigen plot heeft en bestaat uit een reeks nieuwe missies. Als je de opdracht hebt volbracht, word je beloond met een unieke tarotkaart. (Deze opdracht is pas beschikbaar als je de Agartha-subsector hebt vrijgespeeld.)