Onverklaarbaar geweld is uitgebroken onder de keizerlijke onderdanen, die zich als bezetenen gedragen. Is dit een Chaos-list? Een Xenos-tussenkomst? Of misschien een Warp-fenomeen? Hoe dan ook, dit is een zaak voor de Inquisitie. Deze DLC bevat een speciale prioriteitsopdracht. Een onderzoek bestaat uit een kort verhaal en een reeks nieuwe missies. Na het voltooien van de opdracht word je beloond met een uniek artefact. (Deze opdracht is alleen beschikbaar als je de Triglav-subsector hebt vrijgespeeld.)