Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Hollow Bliss
Een keizerlijk schip met pelgrims aan boord is in quarantaine gezet vanwege een mysterieuze infectie die te maken heeft met de Warp. Op het eerste gezicht lijkt dat geen zaak voor de Inquisitie, maar er staan obscure verwijzingen naar deze kwaal in een Ordo-dossier en het grootste deel van het materiaal is beschadigd. De agenten van de Inquisitie moeten de zaak onmiddellijk onderzoeken. Deze DLC bevat een speciale prioriteitsopdracht, die een eigen plot heeft en bestaat uit een reeks nieuwe missies. Als je de opdracht hebt volbracht, word je beloond met een uniek Inoculator-onderdeel. (Deze opdracht is pas beschikbaar als je de Triglav-subsector hebt vrijgespeeld.)