Er is een oude, vergeten keizerlijke kluis teruggevonden. Zitten er waardevolle voorwerpen in? Belangrijke geschriften? Misschien wel verachtelijke ketterse manuscripten? Het is jouw taak om daarachter te komen en de schatten of het kwaad veilig te stellen. Deze DLC bevat het leegtestation Sacred Vault HS-1011 als een locatie op de sterrenkaart, met verschillende nieuwe missies en een speciale reliekenwinkel als de missies zijn volbracht. Je vindt Sacred Vault HS-1011 in het Ormeus-systeem in de Agartha-subsector. (Deze locatie op de sterrenkaart is pas beschikbaar als je de Agartha-subsector hebt vrijgespeeld.)