Het is ons ter ore gekomen dat er een verontrustend groot aantal onbekende psykers is aangetroffen onder de burgers van een keizerlijke wereld. De Ordo Hereticus heeft deze anomalie de hoogste prioriteit gegeven. Deze DLC bevat een speciale prioriteitsopdracht, die een eigen plot heeft en bestaat uit een reeks nieuwe missies. Als je de opdracht hebt volbracht, word je beloond met een uniek cosmetisch voorwerp. (Deze opdracht is pas beschikbaar als je de Agartha-subsector hebt vrijgespeeld.)