Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Desperate Crusade
Een keizerlijk schip dat een Ecclesiarchy-relikwie vervoert is neergestort in een wereld waar de Chaos regeert. De Caligari Conclave staat onder grote druk om te helpen het kostbare artefact terug te krijgen. Voel jij je geroepen? Deze DLC bevat een speciale prioriteitsopdracht, die een eigen plot heeft en bestaat uit een reeks nieuwe missies. Als je de opdracht hebt volbracht, word je beloond met een unieke tarotkaart. (Deze opdracht is vanaf het begin beschikbaar in de Tenebra-subsector.)