Betreed de City of Suffering waar de Drukhari op grote schaal jacht maken op mensen. Dwarsboom de plannen van de Xenos, schakel zo veel mogelijk pijnkatalysatoren uit en laat ze boeten voor elke keizerlijke onderdaan die ze stelen. Deze DLC bevat een uniek klassementsspeltype met een nieuwe locatie op de sterrenkaart en een speciale beloning. (Deze locatie op de sterrenkaart is pas beschikbaar als je de Triglav-subsector hebt vrijgespeeld.)