Een Cherub is een biologisch gevormde vliegende homonculus die is gemaakt om de inquisiteurs te helpen. Ze zijn door de Adeptus Mechanicus met opzet gemodelleerd naar de engelen uit de oude mythen van Terra en ze vertegenwoordigen zuiverheid in de ogen van de keizer: de perfecte metgezel voor degenen die het heilige werk van de keizer verrichten in de sector Caligari. Deze DLC bevat een nieuw Cherub-huisdier.