Warframe: Sakura Storm-collectie
Sprint naar de actie in de blitse Volt Raijin-skin en de Nova Aozakura-skin met antimaterie! Voeg ze vandaag nog toe aan je arsenaal. Dit pakket bevat: - Nova Aozakura-skin - Volt Raijin-skin - 170 platinum Dit pakket kan maar eenmaal per account worden gekocht.