Osta 3.210 Platinumia eli pelinsisäistä valuuttaa, jolla voit hankkia warframeja, aseita, tarvikkeita, vartijoita, modipaketteja ja monia muita asioita pelinsisäisestä kaupasta. Lisäksi Platinumilla voi saada halutut esineet heti valmiiksi sulattamossa. De driedubbele zeldzame mods zijn: - Bepantserde flexibiliteit: een zeldzame mod die je rensnelheid en bepantsering verhoogt. - Diereninstinct: een zeldzame mod die je buitradar en vijandwaarneming verbetert. - Zoekende woede: een zeldzame mod die je herlaadsnelheid en vuistslag verbetert.