Osta 2.100 Platinumia eli pelinsisäistä valuuttaa, jolla voit hankkia warframeja, aseita, tarvikkeita, vartijoita, modipaketteja ja monia muita asioita pelinsisäisestä kaupasta. Lisäksi Platinumilla voi saada halutut esineet heti valmiiksi sulattamossa. De dubbele zeldzame mods zijn: - Diereninstinct: een zeldzame mod die je buitradar en vijandwaarneming verbetert. - Zoekende woede: een zeldzame mod die je herlaadsnelheid en vuistslag verbetert.