Visions of Mana - Mana Superstars-outfitset
Met deze bundel kun je je personages kleden als andere personages uit de Mana-serie. Mana Superstars-outfitset bevat: ■FINAL FANTASY ADVENTURE Sumo-outfit (Val) ■Secret of Mana Popoi-outfit (Julei) ■Trials of Mana Riesz-outfit (Careena) ■Legend of Mana Elazul-outfit (Morley) Lady Blackpearl-outfit (Palamena) *Om deze DLC-inhoud te kunnen gebruiken, moet je de Visions of Mana-basisgame geïnstalleerd hebben. *Nadat je dit product gedownload hebt, kun je de inbegrepen items vinden via Hoofdmenu > Gear/Skills > Gear > Appearance. *Er is ook een bundelproduct te koop dat dit product bevat. Zorg dat je geen dubbele aankopen doet. *Om dit product te gebruiken, moet de game naar de nieuwste versie bijgewerkt worden.