Vigilant α-ticket voor eerdere ontgrendeling
Krijg eerder toegang tot Vigilant α! Dit pak gebruikt een semi-automatisch geweer om met een ijzingwekkende nauwkeurigheid door meerdere vijanden te schieten! Bevat het volgende: Vigilant α: Marksman Exosuit-ticket voor eerdere ontgrendeling Let op: tickets voor eerdere ontgrendeling kunnen ook gekocht worden als je de betreffende exosuit al hebt ontgrendeld of hebt voldaan aan de ontgrendelingsvereisten. Kijk uit dat je geen ticket voor eerdere ontgrendeling koopt voor een exosuit dat je al ontgrendeld hebt. De items in deze set kunnen later afzonderlijk worden aangeboden of als onderdeel van andere sets. Kijk uit dat je niet tweemaal dezelfde aankoop doet. Verkregen aanvullende content is te vinden door via het titelscherm naar het beginscherm van de game te gaan. Let op: deze DLC kan alleen worden gespeeld met het Microsoft-account waarmee de DLC gekocht is. Zelfs als je de organisator van een gezinsgroep bent, zullen leden van de gezinsgroep de DLC niet ontvangen.