Victoriaans Starterspakket
Bonus voor voorbestelling Deze DLC (downloadbare inhoud) bevat de volgende artikelen: 500 Manghirs Kostuum van Raadgevende rechercheur Victorian Vampire Outfit Lead Zeppelin zoektocht Overheersing brengt geweld met zich mee. Zal de broze vrede van Cordona breken? De zoektocht begint na een bezoek aan een observatiepunt in de Oude Stad, vlakbij de Brug van de Oude Stad. De eerste hoofdmissie (Geesten van het verledent) en gevechtstutorial moeten zijn voltooid.